mercredi 13 août 2014

New website for my portfolio

Когда-то этот блог перенаправлялся на мое доменное имя ezovadenisova.ru. А теперь по этой ссылке работает отдельный сайт-портфолио. Изначально думала, что это будет сайт-портфолио-магазин, так как у меня до сих пор нет магазина и бывает очень неловко отправлять людей на разные странички в соцсетях и инстаграмах, особенно людей англоговорящих, но в итоге магазин снова отменился.

Я долго думала над структурой, о том, как упорядочить свою работу, чтобы у посетителя сложилось правильное и полное впечатление о том, что я делаю, что умею и что люблю. А про магазин я решила, что пока не готова. Но возможно все-таки созрею на магазин на etsy, я уже даже зарегистрировалась там.

А эту картинку я сделала специально на шапку сайта и этого блога.

This blog used to get redirected to my domain name ezovadenisova.ru some time ago. Now it is a separate website for my portfolio. First I thought this would be my website/portfolio/shop, because I still don't have a shop set up and I don't feel good about sending my readers to different webpages on different networks and Instagram, especially my English speaking readers, but I am putting my shop on hold for now.

I have been thinking about the structure and how to organize my work in order to give the right and full impression to my customers about what I do and what I like. So for now  I have decided that I was not ready to open a shop. But probably I will make my mind about an Etsy shop where I have registered already.

But I created this image as a header for my site and this blog.


English translation courtesy of Sofia M.

1 commentaire: